Kundservice

Du kanske redan vet att våra svarstjänster hjälper dig att frigöra tid och förbättra er service? Men vi kan göra så mycket mer än bara svara, koppla och ta meddelanden.

Låt oss vara din kundservice fullt ut, dygnet runt, året om eller när du som mest behöver det. Kanske som vikarie när någon är sjuk eller bara har semester. Vi hjälper dig att förbättra er tillgänglighet och service.

Vi erbjuder två typer av kundserviceuppdrag beroende på omfattning och komplexitet; Kundservice Bas Kundservice Flex.

Kundservice Bas

Denna tjänst vänder sig till företag med behov av kundservice. Våra välutbildade agenter hanterar denna tjänst som enkelt kan kombineras med någon av våra svarstjänster. 

Ex. på uppdrag;

  • Besvara enklare frågor
  • Ta emot beställningar, felanmälan och liknande i vår kundmodul
  • Ta emot intresseanmälningar t.ex. till event eller visningar av bostadsobjekt 
  • Enklare support (first line-) eller koppla till support eller jour

Uppstartstid 3-5 arbetsdagar.

Kundservice Flex

Denna tjänst avser mer komplexa uppdrag där våra agenter kan behöva viss utbildning kring produkt eller tjänst. Efter avslutad utbildning ansluter agenterna till era eventuella system och hanterar ärendet som om vi fanns på plats. 

Ex. på uppdrag:

  • Ta emot och registrera beställningar och/eller bokningar via flera kontakttyper (telefon, e-post, chatt eller sociala medier)
  • Registrera felanmälningar för produkter eller tjänster via flera kontakttyper (telefon, e-post, chatt eller sociala medier)
  • Ge ut information om produkter eller tjänster via flera kontakttyper (telefon, e-post, chatt eller sociala medier)
  • Bevaka och administrera onlinekanaler som chatt och sociala medier

Uppstartstid samt pris och leveransvillkor enligt offert.

 

KONTAKTA OSS:

Tel: +46 (0)920-24 00 00

salj [at] kalixtele24.se

www.kalixtele24.se

 

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.