2019-03-05 08:12
Förväntningarna på Granits kundtjänst har vuxit i takt med företagets snabba tillväxt. Därför väljer man nu att outsourca kundtjänsten och låta en specialiserad partner ta över driften.
- Vi är i en viktig tillväxtfas och behöver rikta allt fokus på företagets core business - produktutveckling och...
2018-11-26 08:11
Många aktörer inom skolvärlden har krav på korta svarstider och hög tillgänglighet. Samtidigt brottas de med kraftiga toppar och dalar i telefontrafiken. På somrarna är trafiken extremt låg men i samband med terminsstarter flerdubblas den under några intensiva veckor. Detta gör det svårt att...
2018-10-25 07:58
- Kalix Tele24 har tagit flera spännande kundtjänstuppdrag för e-handelsaktörer under det senaste året och vår rutinerade personal ska såklart ligga i framkant. Därför kommer jag att prioritera förändringen i de krav som ställs på våra medarbetare.
Birgitta Lundström är specialiserad inom...
2018-04-17 08:08
Jetshop är inte bara teknikleverantör utan hjälper också sina kunder med strategisk rådgivning och kvalitetsutveckling. Arbetet syftar till att skapa en bättre kundupplevelse.
- Det är inte lätt att bygga upp en intern kundtjänst som både är bra och tillgänglig. Bara schemaläggningen kan utveckla...
2018-03-26 08:55
Kalix Tele24, som förra året firade 25 år som ledande kontaktcenter, har formulerat en offensiv tillväxtstrategi. Därför är affären med Svenskt Näringsliv av stor betydelse.
- Det här är den viktigaste affären vi har gjort på länge. Med ungefär 35 000 samtal i månaden blir Svenskt Näringsliv en av...