Press

Här hittar du det senaste om Kalix Tele24 i media och tillgång till vårt pressrum med de senaste pressreleaserna, presskontakt med mera.

 

Bilder, logotyp och grafiskt material

Elisabeth Granström Aasa
Tel: 0705481740
E-post: elisabeth.granstrom-aasa [at] kalixtele24.se

 

Mer information

 

 

Nyheter från Kalix Tele24

2019-03-05 08:12
Förväntningarna på Granits kundtjänst har vuxit i takt med företagets snabba tillväxt. Därför väljer man nu att outsourca kundtjänsten och låta en specialiserad partner ta över driften. - Vi är i en viktig tillväxtfas och behöver rikta allt fokus på företagets core business - produktutveckling och...
2018-11-26 08:11
Många aktörer inom skolvärlden har krav på korta svarstider och hög tillgänglighet. Samtidigt brottas de med kraftiga toppar och dalar i telefontrafiken. På somrarna är trafiken extremt låg men i samband med terminsstarter flerdubblas den under några intensiva veckor. Detta gör det svårt att...
2018-10-25 07:58
- Kalix Tele24 har tagit flera spännande kundtjänstuppdrag för e-handelsaktörer under det senaste året och vår rutinerade personal ska såklart ligga i framkant. Därför kommer jag att prioritera förändringen i de krav som ställs på våra medarbetare. Birgitta Lundström är specialiserad inom...
2018-04-17 08:08
Jetshop är inte bara teknikleverantör utan hjälper också sina kunder med strategisk rådgivning och kvalitetsutveckling. Arbetet syftar till att skapa en bättre kundupplevelse. - Det är inte lätt att bygga upp en intern kundtjänst som både är bra och tillgänglig. Bara schemaläggningen kan utveckla...
2018-03-26 08:55
Kalix Tele24, som förra året firade 25 år som ledande kontaktcenter, har formulerat en offensiv tillväxtstrategi. Därför är affären med Svenskt Näringsliv av stor betydelse. - Det här är den viktigaste affären vi har gjort på länge. Med ungefär 35 000 samtal i månaden blir Svenskt Näringsliv en av...

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Följ oss på Facebook

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.