Uppförandekod

(Code of Conduct)
Kalix Tele24 tillhandahåller telefonistbaserade tjänster genom kostnadseffektiv och flexibel kundkommunikation till företag, organisationer och myndigheter inom ett mycket stort spektra av verksamheter.
Vi tror på ett företagande där lönsamhet, miljöhänsyn och socialt engagemang förenas och uppmuntrar till en kultur av likamöjligheter och mångfald. Det uppnås med stöd av gott ledarskap och engagerade och ansvarsfulla medarbetare.
I vår uppförandekod beskriver vi de krav vi har på vårt eget agerande och uppförande och syftet är att förmedla våra gemensamma affärsmässiga principer, som ska präglas av ett professionellt agerande och hög etisk standard. Något vi förutsätter att våra medarbetare, kunder, leverantörer, partners och andra intressenter respekterar.
Mer information
Rekvirera gärna vår folder med Kalix Tele24s Uppförandekod genom att fylla i kontaktformuläret här på sidan.
Vi vill att alla ska vara trygga med att informera oss om man bevittnar ett potentiellt eller faktiskt korrupt beteende. Vill du göra oss uppmärksamma på något så fyll i kontaktformuläret på denna sida.