Om Kalix Tele24

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi kan även hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt."

Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt organisationer i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat som offentlig verksamhet. På huvudkontoret i Kalix samt kontoren i Haparanda och Stockholm finns idag ca 165 medarbetare.

Kalix Tele24s telefonister/agenter är en del av "första intrycket" av våra kunders verksamhet. Att vi har fått detta förtroende av så många som cirka 1 500  kunder är vi mycket stolta över. Vi är måna om att kontinuerligt vidareutveckla vår viktigaste resurs "våra medarbetare" för att alltid erbjuda utmärkt service och ett professionellt bemötande. Vi bygger vår verksamhet på välutbildade, motiverade och friska medarbetare, och har tack vare detta tilldelats utmärkelser som Årets friskaste företag och Stora Arbetsmiljöpriset.

Vi är medlemmar i bransch- och intresseföreningen Kontakta.

 

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 tar matchen!

Vi bidrar med 35 000 000 kr till trygghet och välfärd.

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Återigen mycket hög kundnöjdhet

Ta del av årets resultat

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.