Låt ett proffs ta samtalen

Kalix Tele24 svarar när det ringer. Det har vi gjort i över 29 år och vi är bra på det vi gör - därför har vi nöjda kunder.

Våra telefonister fokuserar på att ge ett personligt och professionellt bemötande till dem som kontaktar våra kunder. Och vi hjälper dig att förbättra tillgängligheten och förstärka första intrycket av din verksamhet.

Den erfarenhet, kompetens och kapacitet som byggts upp i vårt företag gör att vi svarar snabbt, i snitt efter en signal, och ger utmärkt service. Både till dig som kund och till dem som ringer dig eller din verksamhet.

Läs mer om hur vi har löst behoven för några av våra kunder, eller kontakta oss direkt så berättar vi mer.

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.